Dla  Najmłodszych

KURS DLA NAJMŁODSZYCH – 4/5 LAT

Im dziecko jest młodsze, tym łatwiej i szybciej przyswaja nową wiedzę  i opanowuje podstawy języka angielskiego. Dzieci mają niesamowitą wrodzoną ciekawość i chęć poznawania świata. Ich mózg zdecydowanie wykazuje największa plastyczność do 8 roku życia. Jeśli zajęcia prowadzone są w sposób pasjonujący i mają formę zabawy, zdobywają i przyswajają z naturalną łatwością nową wiedzę, jest ona niemalże przemycana do ich pamięci. Nasza szkoła językowa oferuje naukę języków dla dzieci różnorodnymi metodami. Uczymy dzieci już w wieku przedszkolnym, gdyż  wczesne rozpoczęcie przyswajania języka obcego otwiera ogromnie dziecko na wiedzę.

Dzięki naszemu doświadczeniu zapewniamy:

  • możliwość uczestnictwa w zajęciach dzieciom już od 4. roku życia,
  • miłą i przyjazną atmosferę tworzoną przez doświadczonych lektorów i native speakerów,
  • naukę połączoną z zabawą,
  • zajęcia z wykorzystaniem monitora interaktywnego, które motywują i angażują uczniów,
  • indywidualne podejście do każdego dziecka dzięki małym grupom,
  • wsparcie dla rodziców w postaci materiałów z kursów w języku polskim i angielskim.

Metody nauczania w naszej Akademii

Metoda Bezpośrednia

Dzieci zachęcane są do rozmowy tylko w języku angielskim z nauczycielem i innymi uczestnikami kursu.

Metoda Naturalna

Nauka przez gry i zabawy w języku angielskim. Do najmłodszych nauczyciel  kieruje tylko proste zdania, a starsze dzieci uczone są także pisać i czytać w języku obcym. Dziecko poza zajęciami osłuchuje się także z językiem w warunkach domowych – rodzice odtwarzają nagrania angielskich piosenek, rymowanek itp. Język jest naturalnie obecny w codziennym życiu, ale nie jest w jego centrum,  stanowi tło. W ten sposób dzieci naturalnie, w sposób niewymuszony, przyswajają słownictwo, na równi z językiem ojczystym. 

Metoda TPR (Total Physical Response)

Metoda polega na reagowaniu ruchem i ciałem na nowe zwroty i słówka. Określone gesty towarzyszą wprowadzaniu poleceń w trakcie gier i wspólnych zabaw tanecznych. Dzieci naśladują nauczyciela i uczą się, że dany zwrot można skojarzyć z określoną czynnością. Metoda niezwykle skuteczna względem najmłodszych dzieci, która pozwala zaspokoić silną potrzebę ciągłego ruchu.