Dla Najmłodszych
KURS DLA NAJMŁODSZYCH – 4/5 LAT
Im dziecko jest młodsze, tym łatwiej i szybciej przyswaja nową wiedzę i opanowuje podstawy języka angielskiego. Dzieci mają niesamowitą wrodzoną ciekawość i chęć poznawania świata. Ich mózg zdecydowanie wykazuje największa plastyczność do 8 roku życia. Jeśli zajęcia prowadzone są w sposób pasjonujący i mają formę zabawy, zdobywają i przyswajają z naturalną łatwością nową wiedzę, jest ona niemalże przemycana do ich pamięci. Nasza szkoła językowa oferuje naukę języków dla dzieci różnorodnymi metodami. Uczymy dzieci już w wieku przedszkolnym, gdyż wczesne rozpoczęcie przyswajania języka obcego otwiera ogromnie dziecko na wiedzę.
Dzięki naszemu doświadczeniu zapewniamy:
- możliwość uczestnictwa w zajęciach dzieciom już od 4. roku życia,
- miłą i przyjazną atmosferę tworzoną przez doświadczonych lektorów i native speakerów,
- naukę połączoną z zabawą,
- zajęcia z wykorzystaniem monitora interaktywnego, które motywują i angażują uczniów,
- indywidualne podejście do każdego dziecka dzięki małym grupom,
- wsparcie dla rodziców w postaci materiałów z kursów w języku polskim i angielskim.

Metody nauczania w naszej Akademii
Metoda Bezpośrednia
Dzieci zachęcane są do rozmowy tylko w języku angielskim z nauczycielem i innymi uczestnikami kursu.
Metoda Naturalna
Nauka przez gry i zabawy w języku angielskim. Do najmłodszych nauczyciel kieruje tylko proste zdania, a starsze dzieci uczone są także pisać i czytać w języku obcym. Dziecko poza zajęciami osłuchuje się także z językiem w warunkach domowych – rodzice odtwarzają nagrania angielskich piosenek, rymowanek itp. Język jest naturalnie obecny w codziennym życiu, ale nie jest w jego centrum, stanowi tło. W ten sposób dzieci naturalnie, w sposób niewymuszony, przyswajają słownictwo, na równi z językiem ojczystym.
Metoda TPR (Total Physical Response)
Metoda polega na reagowaniu ruchem i ciałem na nowe zwroty i słówka. Określone gesty towarzyszą wprowadzaniu poleceń w trakcie gier i wspólnych zabaw tanecznych. Dzieci naśladują nauczyciela i uczą się, że dany zwrot można skojarzyć z określoną czynnością. Metoda niezwykle skuteczna względem najmłodszych dzieci, która pozwala zaspokoić silną potrzebę ciągłego ruchu.